جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

به مناسبت یک ساله شدن وبلاگ

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ
سلام به همه بزرگواران
ان شاالله که حالتون خوب باشه.
راستش یک سال از عمر این وبلاگ گذشت!
وبلاگی که با توسل به حضرت زهرا و با هدفها و نیت های پاک شما هنوز پابرجاست.
من عاجزم که بتونم اون طوری که شایستس از زحمات شما و همه کسانی که به وبلاگ خودشون سر میزنن تشکر کنم.کسانی که از ابتدا همراهمون بودن و کسانی که کوچکترین کمکی کردن. فقط میدونم اجر کاراتون توسط حضرت زهرا از جانب خداوند داده میشه.
ببخشید که من دارم این حرفهارو میزنم. میدونم در جایگاهش نیستم. ولی چون دیدم کسی از دوستان اشاره ای به تولد وبلاگ نکرد، مجبور شدم.
بی شک خیلی ماجراها داشتیم و خیلی کاستی ها هم داریم. اولا که به بزرگواری خودتون ببخشید و اینکه با نظراتون کمک کنین تا خیلی بهتر پیش بریم.
یک سال گذشت و بنظرم باید به بازخورد وبلاگ حداقل برای خودمون فکر کنیم و ازش درس بگیریم.
بازم از همگی ممنون.
من یک پارتی بازی بکنم اینجا و حلالیت بطلبم از همه نویسنده ها و بازدید کننده ها. خیلی جسارت میکنم همیشه. ببخشید منو. هر کی از دستم ناراحته به حضرت زهرا قسمش میدم ببخشه منو.
بازم مثه همیشه میگم،تو بندگی خدا موفق باشید
یا زهرا
  • دانشجوی ستاره دار

نظرات  (۱)

سلام زحمات شما جای تقدبر دارد و بنده به سهم خودم از شما تشکر می کنم که چنین بستری را فراهم نمودید التماس دعا

پاسخ:
سلام
همه تلاش کردن
اگر یکی کم رنگ بشه حضورش کامل حس میشه
ممنون از همتون
خدا توفیق بده
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی