جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

هنیئا لک سردار

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

یا خدا

خبر آمد که سردار حسین همدانی رفت.

لحظه‌ای که خبر به جانم نشست، بیش از آنکه به سردار فکر کنم از جا ماندگی خودم حالم گرفت.

سردار که باید می‌رفت. سردار که در صراط رفتن بود و مگر جز این ، زیبنده سردار بود.

این مائیم که در این هندسه حضور ، حصاری به قد عادات‌مان به دور خویش کشیده‌ایم و سردارِ سربدار این هندسه را بر هم زد و رفت.

سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است. او بازمانده قافله‌ای بود که سالارش حاج احمد متوسلیان بود.

گمانم اکنون سردار سلیمانی غصه‌دار است ، گمانم اکنون مرغان دشت جهاد هوایی شده‌اند. ولی شما مرغان وحشی کجا و ما اهلی شدگان در قفس عادات کجا. آیا کسی صدای ما را می‌شنود؟ آیا امیدی برای ما هم هست؟

ابراهیم حاتمی‌کیا / جمعه 17 مهر 1394

*************************************************************

سلام. تسلیت و مبارک. خوشابحالشون. نه که شاد باشیم. ولی اگر تو این روزهای به اصطلاح جهاد علمی سست شدیم، یک کم فقط به جایگاه الان سردار فکر کنیم!!! درسته که این حرف برای کسی مثل من بیشتر خنده دار میاد. ولی به قول دکتر، آرزو که بر جوانان عیب نیست! هست؟


  • دانشجوی ستاره دار

نظرات  (۲)

  • شاگرد شهدا
  • سلام
    شهادتتون مبارک سردار
    ان شاالله با جهادی زندگی کردن در مسیری که شهید همدانی قدم برداشتند ما نیز قدم برداریم.


    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    شهادت نصیبتون. هرچند وقتی یک شهید با رفتنش یادآوری میکنه به همه.
    یا زهرا
    سلام خوش به سعادتش گاهی با خود می گویم خدایا در زندگی بیش از انچه لیاقت و حتی توقع داشتم به من دادی ایا ممکن است در انتهای راه هم بیش از انچه لیاقت دارم (شهادت)به من بدهی
    پاسخ:
    سلام 
    مطمئنا لیاقت شما هست
    ان شاالله 120 سال دیگه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی