جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

باید حرکت کنی، همه چی به حرکت تو وابسته است

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

باید حرکت کنی، همه چی به حرکت تو وابسته است

اگه رشد و موفقیت و پیشرفتی رو می خوای باید قدم برداری، با توقف و تعلل هیچ اتفاق مثبتی توی زندگیت نمی افته. همه ی اونایی که به موفقیت های بزرگ رسیدن و پیشرفت های عظیمی رو تجربه کردن حرکت کردن و همه ی اونایی که متوقف موندن بهره ای جز تباهی و عقب موندگی نداشتن.


آب تا وقتی حرکت می کنه زلاله و وقتی متوقف میشه بدبو و متعفن میشه.


انسان هایی که کم تحرکن زمینه ی افسردگی شون زیاده و اونایی که حرکت و فعالیت بیشتری دارن، نشاط جسمی و روحی شون بیشتره.


اونایی که الان اسم شون توی تاریخ به عنوان یک شخصیت مثبت و ماندگار مطرحه کسانی هستن که یه روزی حرکت های خوب و مثبت و مؤثری انجام دادن وگرنه هیچ کسی با خوابیدن و تلویزیون نگاه کردن اسمش توی تاریخ نمیره.


در عین حال باید یادمون باشه که هر حرکتی، رشد و موفقیت و رستگاری به دنبال نداره. باید حرکت، آگاهانه و در جهت هدف مثبت باشه وگرنه خیلی ها هستن که بی هدف حرکت می کنن یا حرکت شون بدون آگاهیه و دور خودشون می چرخن.


داستان کربلا از یه حرکت شروع شد. حرکت امام حسین علیه السلام از مکه به کربلا با هدف مثبت احیاء دین خدا و روشن شدن اینکه چی درسته و چی غلط.


اون حرکت اونقدر فوق العاده بود و اون هدف اونقدر ارزشمند بود که در طول تاریخ خیلی ها آگاهی و رشد و رستگاری شون رو با الهام از اون حرکت تدارک دیده اند.


* واسه ی خودتون هدف خوبی رو طراحی کنین و حرکت کنین.

* متوقف نباشین.

* مدام با خودتون بگین که توقف یعنی تباهی و حرکت یعنی تعالی.

* حرکت کنین واسه ی اینکه چیزی یاد بگیرین و چیزی یاد بدین و چیزهای ارزشمندی رو بدست بیارین.

* حرکت کنین واسه ی اینکه به رشد خودتون و دیگران کمک کنین.


این رو هم بدونین که همیشه عده ای هستن که شما رو از حرکت کردن دلسرد می کنن و توی دلتون ترس و ناامیدی میندازن حتی بعضی ها هستن که سعی در متوقف کردن و ضربه زدن به شما دارن.


حتما اون جمله ی معروف رو شنیدین که کسی با قطاری که متوقفه،کاری نداره و همه ی اونایی که سنگ می زنن به قطار در حال حرکت حمله می کنن.


در جهت یک هدف خوب و مثبت، پیوسته و مستمر حرکت کنین و حرف و رفتار منفی دیگران شما رو از حرکت منصرف نکنه. این یعنی رشد و موفقیت.


سیدمجتبی حوراییwww.hooraei.com 

  • دانشجوی ستاره دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی