جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

باغ سنگی یا اراده اهنین

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ


چند روز پیش جای شما خالی رفته بودم زیارت امام زاده علی سیرجان. در راه تابلو باغ سنگی توجه ام را جلب کرد. پرسان پرسان ان جا را یافتم. واقعا دیدنی بود. اما نکته ای که توجه مرا جلب کرد این است که می توان با چند درخت و چند قطعه سنگ شاهکار خلق کرد و از خود چیزی به جای گذاشت. از سوی دیگر در پاسخ به کسانی که می گویند نمی شود باید گفت چطور یک فرد کرو لال توانست اعتراض خود را به گوش جهانیان برساند و دیگران را متوجه مشکلی کند اما ما با این همه کبکبه  نمی توانیم قدری موثر باشیم و باری از دوش مردم و مملکت برداریم و فقط غر می زنیم که نمیشود و مسولان چنین اند وشرایط چنان است.....(البه جسارت به کسی نباشد خودم را می گویم)

  • علی

نظرات  (۲)

 الان عکسای این باغ رو دیدم چه جای قشنگیه!نمیدونستم همچین جایی وجود داره!
 واقعا فرمایشتون رو قبول دارم .
زیارتتون قبول باشه.
  • دانشجوی ستاره دار
  • سلام دکتر
    خوش گذشته باشه .
    من شکرگزارم نیستم به خاطر سلامتیم . چه برسه بخوام کاری کنم!
    یعنی من میرم همون جایی که دشمنای اهل بیت اونجان؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی