جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

بسیجی هم میتواند...

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام 

اولین صفحات از کتاب تجزیه و تحلیل سیستم ها ،از موسسه نصیر را باز میکنم، با جمله ای روبه رو می شوم:

"تقدیم به شهدای عرصه علمی کشوز،به ویژه شهدای هسته ای،مسعود علی محمدی،مجید شهریاری،داریوش رضایی نژاد،مصطفی احمدی روشن،رضا قشقایی"

ومن روحم پرواز کرد و بسیار خوشحال شدم، قصد تبلیغ موسسه ای را ندارم ،و قبول دارم هر موسسه ای خوبی و بدی های خاص خودش را دارد.

ولی وقتی ببینی که بسیج دانشجویی یک دانشگاه ، کار علمی انجام می دهد ،واقعا جای تحسین دارد و با توجه به این که این چند سال واقعا هم رشد داشته است

بنظرم باید افرادی که با این تفکر هستند را تشویق کرد ،و برای اهداف بالاتر زحمت کشید، این یک نمونه کوچک است که ان شاالله با همین تفکرات باقی بماند. 

باید چهان را از تفکر اسلامی پر کنیم و بدانیم در این راه مسیولیت ها چندین برابر است.

  • شاگرد شهدا

نظرات  (۱)

سلام واقعا به جا بود چرا نتوانیم امان از عدم عزت نفس و امان از کم همتی
پاسخ:
سلام
امان از شعارهای بی عمل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی